//Rawwwwrr
life must go on la ^^

Monday 26 March 2012 @ 3:06:00 pm | 0 Comment [s]

Assalamualaikum..

semenjak 2 menjak ne rajin lak aku mengupdate blog neh..haa..lagi pon ne blog no 2 aku kene la up kn lagi post kan ?? haha..btw aku dah bleh trima dah ape yg jadi kt aku..hidup mesty diteruskan betoi tak ?? kumbang bkn seekor,bunga bkn sekuntum..hehe..aduh,gatal lak aku neh..okey tp ape yg jd kat aku neh buat aku lg berhati-hati la lpas ne..jgn marah kalo aku jd sombong,memilih lepas neh..aku takut aku silap langkah lagi hati aku yg terseksa balek..haha..tp dun worry aku still xpandang rupa tp yg penting hati kn ?? rupa bkn nye bleh tahan selamanye pon..bile dah tue berkedut jugak kn ?? xleh lawan fitrah manusia la..okey ape pon..sku still ade Allah S.W.T untuk mengadu nasib,ade family yg slalu ade saat aku terjatuh, ade kawan yg slalu ade disisi aku tuk bg sokongan n ade blog tempat aku curahkan isi hati aku ^^..

Labels:



REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
The Disclaimer

Hey,Miss Puteri in the house!! Assalamualaikum!awak2 semua dah lawat kan meyh lah follow . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Jangan Menyombong tegur tau Thanks Visit


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!


My Sweet Follower

The Heartbeat


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Mrs.Luhan
Re-Edited : Cik Fieza

Best View at GOOGLE CHROME!