//Rawwwwrr
bercinta kerana Allah :')

Wednesday 29 May 2013 @ 11:55:00 pm | 0 Comment [s]

Assalamualaikum..

saat entry neh ditulis..hati aku jgn ckp la ngilu yg amat..mata pulak bertahan dr air die melimpah..duhai hati tolong la kuat..perpisahan?yaaa,xde sape suka perpisahan..perpisahan itu tak kami minta..tp demi keluarga,hati org sekeliling dan demi Allah..kami redha mengakhirkan sebuah ikatan yg jelas sia-2..kapel la senang ckp..lantaran antara kekasih dan keluarga..aku lebih memilih keluarga..si dia yg menyedarkan aku..memahami aku..dan menjarakkan diri demi menjaga hati keluarga..ye,aku tahu keluargaku tak s'sporting mcm org laen..tp bile fikir balik,aku masih anak mereka..apa yg aku buat masih jd tanggungan mereka..dorg tak nak anak dorg kluar dgn lelaki bukan mahram yg belom sepenuhnya dorg percaya..perjalanan masih jauh..20 tahun satu angka yg mude..belom boleh mereka lepaskan begitu aje..byk yg dorg ckp ade betulnya jugak..mentaliti org kampung yg suke jage tepi kain org juge diambil kira..jgn sampai maruah keluarga tercemar..walaupon kami tidak pernah melakukan sesuatu perkara yg menyimpang dijalan Allah..aku rela andai itu yg terbaik..



kepada awak,bakal suamiku yg comei:

InsyaAllah,kalau ade jodoh kite..kite akan disatukan dgn sebuah ikatan suci..sy tggu awk :')

salam sayang:
bakal istrimu yg cantik :p

dah la xtaw nak ckp ape..tp semua yg pasti smue dah berakhir..berakhir bukan kerna terjadinya persilisihan faham atau ape..tp kerna menjaga hati smue pihak..sedih mmg la ada tp xde sape yg mampu menghalang..





REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
The Disclaimer

Hey,Miss Puteri in the house!! Assalamualaikum!awak2 semua dah lawat kan meyh lah follow . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Jangan Menyombong tegur tau Thanks Visit


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!


My Sweet Follower

The Heartbeat


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Mrs.Luhan
Re-Edited : Cik Fieza

Best View at GOOGLE CHROME!