//Rawwwwrr
Diet ?

Thursday, 2 May 2013 @ 12:22:00 am | 0 Comment [s]

Assalamualaikum..

hye korang-2 smue..ari ne ari korg mcm mne? hehe,best?
entry aku kali neh nak citer psl diet..diet?bg pompuan diet tu penting taw..biasa la lumrah kaum perempuan nak nmpak perfect..tp kan,tp kan aku cuti2 neh sedang membela lemak-2 sampai la 1 ari aku d'tegur oleh kwn aku sendiri..
die ckp "puteri dah nmpak berisi..okey la tp just stop makan malam taw"


betapa kurusnye aku dulu..HAHA !

err..pic kt ats neh xboleh rotate..huhu..sedih taw,sedih..nampak dah aku dah overdos makan?huh..dulu aku kurus melidi tp bile masuk U neh aku makan je smue tgk lah bdn makin sihat..huhu..dulu my pipi xlah naik sgt..skrg terlebih naik pulak..berhari-2 ckp kt diri nak diet..tp mkn xcontrol jugak..mne boleh tahan kalau balik umah tak mkn masakan mak kan? huhu



ahh..xkire..NAK DIET jugak..wish me luck..hihihi :p

Ardios korg..luv yu..




REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
The Disclaimer

Hey,Miss Puteri in the house!! Assalamualaikum!awak2 semua dah lawat kan meyh lah follow . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Jangan Menyombong tegur tau Thanks Visit


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!


My Sweet Follower

The Heartbeat


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Mrs.Luhan
Re-Edited : Cik Fieza

Best View at GOOGLE CHROME!