//Rawwwwrr
the story begin here !

Thursday 30 May 2013 @ 1:08:00 am | 1 Comment [s]

aku xtaw nak ngadu kat sape..nak wechat,whatsapp pon aku malas..aku tak taw nak cite kat dorg mcmane..sedey sgt..instinct aku pon kuat mengatakan yg si dia lg sedey..walopon td die ckp nak tido awal..tp aku taw die sedey,sakit kt hati yg dalam tu same mcm aku..masing2 menahan rasa demi menjage hati org..hubungan kitaowg bukan mcm org laen..yg senang2 nak jumpe,kluar berdua tanpa limit,even sampai kemalam pon boleh happy lg dgn pasangan masing2,bukan jugak bergayut stiap hari malah msj xla selalu..smuenye jadi sbb planning aku dan dia nak kluar 29hb tu tak jd..sbgai laki die dgn gentlenye nak ambek aku kt rumah..tp mcm biasa mentaliti org kampung yg suke jage tepi kaen org n slalu pandang serong bile lelaki n perempuan naek 1 kete..mesty buat yg bukan2 telah merosakkan segalanya..family aku taknak anak perempuan dorg neh kene attack dgn mulut2 org kampung..dorg juz nasihat jgn sgt angkut kehulu kehilir mcm bini..ye ade betoi jugak kate parent aku..aku dan dia belom sah lagi..nak tggu 5 tahun sblm umo kitaowg matang tuk kawen pon jaoh lagi..mcm2 boleh jadi..parent aku tak marah aku berkawan dgn si dia..tp dorg taknak anak2 dorg jadi mcm org kat luar sane..maybe korg yg bace pikir family aku agak mengawal smue yg aku buat..tp aku n sidia faham dorg buat mcm tu sbb dorg syg kan anak dorg..



this is our late sad conversation yesterday :

Dia  : ok,lepas neh boleh promise tak?
Aku :promise ape *mule tak sedap hati
Dia  : leh tak?
Aku : iye,ape die?
Dia  : dah nak masuk u alik kan?promise dgn abg balik sane nnty study leklok,fokus study je capai target syg..plis xyah pkir abg mcm dulu-2 lg..ingat mak,ayah,adik2 n mase depan syg..ni permintaan abg pliss janji dgn abg eh?
Aku : tapi abg pon pembakar smgt jugak..buktinye waktu final sem lepas ari tu :'(
Dia  :plis,abg taknak mak ayh pandang tak elok pd abg..
Aku : tak syg la tu :'(
Dia  : Ya Allah..abg syg ayg,abg syg mak ayah ayg,abg hormat dorg..tp dorg tak brape suke abg..so abg mintak 1 je..study leklok,jgn nmpak sgt yg kite neh mcm dulu kt dorg..
Aku : tak nak !
Dia  : untuk kebaikan ayg n bg hati mak ayah senang..abg sakit sikit xpe syg..
Aku : *mata aku dah berair2... boleh tapi dgn syarat
Dia  : ape die?
Aku : hati ayg untuk abg..ayg takot abg berubah hati :(
Dia  : InsyaAllah,kalau xde aral melintang..kalau jodoh kite
Aku : boleh kalau ayg panggil abg syg lagi lepas neh?
Dia  : iye boleh..tapi kite jrg contact la..urm,abg nak tido..tlg sampaikan salam kat mak,ayah n adik2 ye..kalau ade jodoh kite tak kemane..ok,love you so much..Assalam..



sedey..aku menangis..aku syg dia..baru aku teringkat bape ari yg lalu..die ade ckp die rela jadi tukang kebun skali pon walo bkn tuan rumah,sanggup jd balaci walopon bukan raje..asalkan die dekat ngan aku..maksudnye..rumah tu hati aku...duhai hati jgn berduka lara..kuatkan semangat..perpisahan ini untuk menjage jarak kite berdua..lepas tu die ade ckp jugak lepas neh dpt ke lg kite jd mcm dulu-2 eh? haish mcm bg petande yg relay kitaowg jd mcm ari neh pulak...rinndu tu mesti ade..aku xdpt byg mcmane conversation aku n die lepas neh :'(


REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
The Disclaimer

Hey,Miss Puteri in the house!! Assalamualaikum!awak2 semua dah lawat kan meyh lah follow . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Jangan Menyombong tegur tau Thanks Visit


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!


My Sweet Follower

The Heartbeat


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Mrs.Luhan
Re-Edited : Cik Fieza

Best View at GOOGLE CHROME!