//Rawwwwrr
why,why,why?

Sunday 2 June 2013 @ 10:43:00 pm | 2 Comment [s]

Assalamualaikum..

first all n direct to my entry kali neh,kenape,kenape,kenape?

haha..laen pulak rase bile d'translatekan ke versi melayu..okey-2..alhamdulillah,masih ade sisa kekuatan dlm diri *cehhh..


susah ak nak cerite n mulekan cerita mcm mane..jujurlah aku ckp selame aku kenal dgn Ex-2 aku before die aku tak pernah rase happy mcm aku ngan die..yaa,,sejujurnya ade la jugak kekadang menyakitkan hati die tu tp aku still pandang die jugak..mmg sah la aku betoi-2 sayang die dah skrg neh..salah satu sbb aku suke,sayang die..die slalu ingatkan aku ttg solat,betoi kan slh aku,bg nasihat waktu aku exam,pandai masak and tahan kalo aku marah-2 tak tentu pasal padahal mmg salah tu aku yg buat dulu..haha,kadang-2 kesian jugak sbb mostly gado tu sbb bende kecik je boleh jd besar..and mmg aku yg mule dulu..haha..pernah 1 hari tu,die busy nak dekat PRU la kate kan..msj pon bile die free je..aku neh sbgai perempuan mesti la ase kosong kalo buah hati tak layan kite waktu kite tgh free kan?mase tu dah pikir mcm-2..ade bf pon mcm tak de je..haha..boleh pulak aku pegi merajuk ngan die then ade aku send msj kt die..bg aku mungkin biase je tp bg die,die rase terguris sbb aku ckp mcm tu..haha,sabar die dah kurang time tu n die bg aku msj berjela-2..time tu aku rase Ya Allah,ape aku dah buat neh?aku mintak maaf tp die betoi-2 tgh bengang time tu..mmg relay kitaowg dihujung tanduk taw ari tu..sabar aje la..menangis jugak la aku..kenape la aku tak faham die..haish..slhkan diri sendiri..nasib esoknye die okey balek bile aku call sbb rase bersalah..n guess what? die nangis..


okey-2 stop...cerite pasal skrg pulak..aku tak faham kenape semue family aku termasuk pakcik,makcik,atok,nenek still fikiran mcm dulu-2 lagi..dorg ckp dulu zaman dorg xde pon bercinte-2,kawen je terus n then kalo ade bercinte pon last-2 kawen ngan org laen..ahhh,aku takot..dorg nak tgk yg bercinte lame-2 neh nnty dapat ke bersame akhirnye?sumpah aku takot..dorg bukan tak bg aku kawan dgn die..dorg bagi je..tapi dorg tak bg aku jumpe die selalu..hakikatnye mmg aku tak jumpe die lg pon..mungkin family aku fikir aku mude lagi n kawen tu bukan perkara maen-2..si dia pulak mcm dapat rase yg family aku tak suke cara mcm tu n sbb tu la die ambek keputusan suh aku fikir family n cita-2 aku dulu..die ckp InsyaAllah kalo jodoh kite suatu hari nnty takkan kemane..okey-2,deal sy tggu awak nnty pinang sy..kalo awk xdtg sy sendiri yg akn pinang awk taw..n then die ckp tak payah fikir psl die time aku study..die taknak family aku tuduh n pikir bukan-2 psl die..Ya Allah,seandainya itu yg terbaik..aku Redha..jadi yg halal lebih baik kan?

p.s : sayang aku tak pernah kurang pon kat Dia,mereka dan si dia..

Ardios..



REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
The Disclaimer

Hey,Miss Puteri in the house!! Assalamualaikum!awak2 semua dah lawat kan meyh lah follow . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Jangan Menyombong tegur tau Thanks Visit


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!


My Sweet Follower

The Heartbeat


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Mrs.Luhan
Re-Edited : Cik Fieza

Best View at GOOGLE CHROME!