//Rawwwwrr
Teaser :D

Thursday, 5 September 2013 @ 12:56:00 am | 0 Comment [s]



..Jagakan Dia Untukku..

 ‘tapi..tak boleh..macam mana kalau awak bawak lari kereta saya?’
‘buat apa saya nak bawak lari kereta awak? Lebih baik saya bawa lari tuan dia..’

Adriena Tasya seorang yang perfectionist sentiasa mengejar si jejaka hot Airil Farhan, Adam Farish pula lain ceritanya tidaklah sesempurna mana namun si pencinta setia terhadap si gadis cantik Nur Sharlina. Pertemuan yang tidak dijangka antara Adriena Tasya dan Adam Farish menjadi titik permulaan kisah hati yang terpendam. Saat hati si pencinta setia dirobek kerana dua peristiwa yang mengejut, Adriena Tasya datang membantu..
               
 ‘kau,kalau tak ikut aku tak boleh ke?!’
                ‘tak boleh, suka hati saya lah kaki saya..bukan kaki awak’

Mampukah Adriena Tasya melenturkan ego Adam Farish yang dulunya seorang yang bisa dia kenali ? Mampukah mereka bersatu akhirnya?
 


sempat lagi.. :p

on my way to give a stronger touch and manuscript this..baru teaser je..cuti sem baru sambung lagi..btw i have change a little bit of this stories plot..hold on for a while and give fully commitment to my own final exam :D


REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
The Disclaimer

Hey,Miss Puteri in the house!! Assalamualaikum!awak2 semua dah lawat kan meyh lah follow . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Jangan Menyombong tegur tau Thanks Visit


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!


My Sweet Follower

The Heartbeat


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Mrs.Luhan
Re-Edited : Cik Fieza

Best View at GOOGLE CHROME!